«Nytt blikk» på oss selv
De siste ukene har skiltene våre, bilene våre og arbeidsklærne våre skiftet visuell form og karakter – men uten å ta bort hverken det 100 år gamle verdi-fundamentet eller det historiske Chr. Føre-navnet.
Som en del av en større pågående fornyelsesprosess, har vi blant mange andre grep også valgt å endre ordlyden, utseendet og fargepaletten på merkevaren vår.
Vi er kjempefornøyde med vår nye «look» som nå er synlig på alle våre medarbeidere og eiendeler.
De «nye» firmabilene har allerede trillet rundt i byens gater en liten uke, og tilbakemeldingene på endringene har vært svært positive.
Mange har fått med seg det nye navnet og har gitt tilbakemeldinger på at de liker det. Ikke minst vil dette bidra til å hjelpe kundene å skille mellom to Narvik-bedrifter i samme bransje med veldig like navn.
Det er ingen hemmelighet at det opp igjennom har skapt en del misforståelser at to blikkenslagere har hatt Føre-navnet som en del av sin identitet.
Når vi nå løfter Narvik Blikk som vår nye merkevare håper vi at vi kan gjøre det enklere både for kundene og for oss selv.
Vi opplever det i alle fall inspirerende å ha fått et litt «nytt blikk» på oss selv.